05 november 2009

Trevlig helg!



Vad ska ni göra? Själv ska jag putsa kängorna nu, och packa trunken för övning med hemvärnet i dagarna 3 (dygnet runt) nere i Enköping... Ska bli spännande. Avresa tidigt i morgon fredag, och hemma igen sent söndag kväll...

Min förkylning har tyvärr blossat upp igen de senaste dagarna. Bara hoppas det vänder, snabbt, och att det inte är "nöff-nöff" sjukan... :-S

Ha det gott allesammans, och tack för att ni fortsätter titta in här... Ska skärpa mig med inlägg och nya foton, snart.

Kram
/Ewa

4 kommentarer:

Camilla sa...

Hej,
vilken fin blogg du har!

Vill bara tipsa om att du nu kan Var med och ha chansen att vinna den snygga tröjan från

Jumperfabriken på min blogg.

Under decembermånad kommer jag att bjuda mina läsare på en adventskalender, där det tävlas

om fina priser varje dag.

Jag hoppas att du har möjlighet att ha vägarna förbi bloggen, En mammas dagbok.

Vi ses!
http://emring.blogspot.com

Myggan sa...

Det var ju här du var ju. Det kom ett stickevent i vägen och sen glömde jag. Men nu är jag här. Jag gillar dina ananassjalar. En sådan ligger på min att-göra-lista.
Fin blogg.
/Anna

Tidsmästarinnan sa...

Hej goa du!
Ha det så bra på äventyret nu!
Kram i mörkret
Susanne

C De-sign sa...

Ha det så bra och krya på dig! Kram fr C