20 december 2010

Det kom ett brev med posten...


... från min fina vän Hanne, som bor i USA. Jag hade skrivit och frågat henne vad Kool-Aid kostar att köpa där, och hipps vipps damp det ned 18 påsar i mitt brevinkast. Hon ursäktade sig och sa att hon tyvärr inte fått tag i grönt, men skulle leta vidare - och ville jag ha mera så var det bara säga till... Hon är en ängel! 

Vad jag ska ha det till?! Tänkte testa DETTA vid tillfälle.


Måndag igen, och Nu är julen snart här. Måste erkänna att ännu har ingen julstämning infunnit sig, och jag känner absolut ingen panik över det. Julen ska jag fira med mina barn, och bara ta det lugnt. Skönt!

Kram
/Ewa 


1 kommentar:

Skogsflickan sa...

Så underbart med en lugn och skön jul!

Ja, pannbandet/hårbandet är ett dropsmönster!

Önskar dig en god jul också!

Kram, skogsflickan