21 maj 2009

Händer inte mycket på bloggfronten nu då det ska skrapas och målas i torpet, och jag måste erkänna att virkabstinensen är STOR. Försöker dock virka lite varje kväll, fasstän jag är trött. Jag bara måste! Har tänkt virka lite annat än amigurumi sen, då det ska införskaffas lite nya dukar och solskydd till torpet.

Ska blir skönt då det är klart där och vi kan börja övernatta. Längtar efter att få sitta i den inglasade verandan och virka, eller i mormors gamla gungstol vid järnspisen, och lyssna till knastret från elden...

Ha en fortsatt fin helg allesammans.

Kram
Ewa

5 kommentarer:

Viktoria sa...

Hejsan Ewa. Hittade denna sidan och gjorde sedan 3 kolumner..
Det gick ganska lätt. Gjorde den först på en blogg jag har som inte gjorde ngt om det blev helt galet..
Undrar du ngt så hör bara av dig :-)
Mvh Viktoria


http://www.thebeginnersbloggingguide.com/2008/05/step-2-converting-blogger-minima.html

Veronica Tingvall sa...

Det låter mysigt med torp-fixande.
Jag vill också ha ett torp!
KRAM! /Veronica

Birgitta sa...

Hej Ewa
Hittade hit av en slump och har varit och tittat runt en stund. Gillar vad jag har sett och jag kommer snart tillbaka till dej.
Kram Birgitta

Tovepia sa...

Takk for hyggelig kommentar;) Du har mye å gjøre skjønner jeg, men blir trivelig når det er ferdig. Skikkelig flott kanin i innlegget under! Min klut var strikket;)Ha en flott lørdag.

www.livskrafter.blogg.se sa...

Ja att skapa är sannerligen balsam för själen. Jag håller med dig. Här fanns mycket härligt att beskåda
Ha det gott
Emma