24 juni 2009

Jag har fått en utmärkelse av gulliga Ann, en ganska nyfunnen och supertrevlig bloggvän, som har bloggen VvW Design. Tack snälla du, Vad glad jag blir!



Jag ger den vidare till: Lisa-Maja som har bloggen Kärt och blandat, till Maria som har bloggen IA Nyckelpiga, till Anne som har bloggen Flimmer och flummer och till Carina som har bloggen I huvudet på en samlare - och jag skriver som Ann: Till alla andra trevliga "bloggare" härute som tittar in och lämnar trevliga kommentarer då och då säger jag också tack för att ni finns, och välkommen åter! Jag blir så glad när ni skriver en rad när ni är in här. Det är så kul att besöka era inspirerande bloggar och se allt fint ni gör.

Fortfarande dunderförkyld. Hade slut Alvedon och Panodil i morse, så jag fick ta av en knallrosa sirapsliknande sörja som tjejerna hade med sig hem från Teneriffa. Gott var det inte, men det tar ner febern... Ska försöka hasa mig till Apoteket lite senare idag och inhandla nässpray och paracetamol. Typiskt att bli sjuk nu, då värmen kommit!

Ha det gott så länge!

Kram ♥
Ewa

6 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis vännen ! Den är du såå väl värd !
Nu vet jag vem som smittat mej då , tack och prosit !
Ta det lugnt med sörjan ;-)
Kram/Lotta

VvW Design sa...

Krya på dig, vännen! Så tråkigt att vara sjuk just nu!!!
Har mina föräldrar på besök nu ... så lite mindre tid framför datorn blir det! ;-) Vi hörs!
Sköt om dig och kram, Ann

Carina sa...

Så kul att få en award det är du värd!!!och jag blir så glad att få den det värmer gott i lill hjärtat...krya nu på dig
kram
carina

Carina sa...

Dom sparar inte dessa sidor på kuriren, så det går inte att länka dit nåt mer, men maila din adress kan jag skicka ett ex, jag har några stycken kvar...
kram
carina

C De-sign sa...

GRATTIS!!!till awarden! Jag har nu också länkat dig, hoppas att du snart blir bättre...vitlök...färsk ingfära, lime....ja det finns massor att ta till! Härliga dagar har vi nu! Stor Kram fr C

Ett ögonblick sa...

Åh tack snälla du, vad glad jag blir....det borde ju vart du som fick den av mig, så mycket som du inspirerar mig.
kram
//lisamaja